Support Consultant Dynamics 365 CE

Functieomschrijving

Wat doe je?

70% Tickets (klantproblemen) afhandelen

10% Kennisopbouw en administratie

10% Overleg collega's

10% Overleg klanten


Wat krijg je?

  • Marktconform salaris
  • Winstdelingsregeling
  • 32 tot 40-urige werkweek
  • 25 vakantiedagen (mogelijkheid om bij te kopen)
  • Internationale doorgroeimogelijkheden
  • Korting op verzekeringen en bij webshops, goede pensioenregeling
  • Laptop, telefoon en leaseauto/mobiliteitsvergoeding
  • Thuiswerkplekregeling

Wat houdt de functie in?

Als Support Consultant Dynamics 365 (team CE) bij Broad Horizon ben je verantwoordelijk voor de begeleiding van klanten als zij problemen ervaren met Dynamics. De applicatiemanagers en eindgebruikers bij de klant kunnen problemen of vragen doorgeven via een ticketsysteem, zodra zij Dynamics via Broad Horizon in gebruik hebben genomen. Jij handelt samen met je collega’s die tickets af. Er is altijd een werkvoorraad tickets, maar urgente storingen of problemen bij klanten gaan altijd voor. Soms handel je een ticket binnen tien minuten af; voor grotere issues kunnen weken of maanden nodig zijn.

Je gaat te werk als klantcoördinator: jij zorgt ervoor dat klanten zich fijn voelen bij het gebruik van Dynamics. Hiervoor is het essentieel dat je persoonlijk-zakelijk communiceert en de klant heel goed op de hoogte houdt van de voortgang. Dit is bijna belangrijker dan de oplossing; eindgebruikers willen op een fijne manier geholpen worden bij vragen of problemen, en zich gehoord voelen.

Je lost niet altijd zelf de problemen op, maar weet wel waar je intern de kennis vandaan moet halen om tot een oplossing te komen. Kortom: je werk bestaat grotendeels uit het organiseren van hulp om een oplossing te verzinnen, en dit vervolgens op passende wijze communiceren richting de klant. Zo zorg je ervoor dat de klant tevreden is en dit ook blijft. Je hebt twee of drie vaste klanten en bent het vaste aanspreekpunt voor hen.

Je werkt in team Customer Engagement (CE) met vier Consultants en een Teamcoördinator; jullie bieden het complete ERP-pakket van Microsoft aan voor grote (internationale) organisaties. Er zijn drie vergelijkbare teams binnen Broad Horizon; zij bieden echter een ander Microsoft-product aan.

Agenda

"Op een leuke werkdag heb je een probleem voor een klant opgelost en kun je dit ook met collega’s delen. Dankzij hun expertise en inzet kon het probleem snel verholpen worden."

"Tijdens een mindere dag heb je verschillende oplossingen voor een probleem uitgeprobeerd, maar deze werken helaas niet. De (tijds)druk neemt toe, maar je moet toch rustig blijven en op zoek naar een alternatief."

Voorbeeld uit de praktijk

"Een klant meldt een probleem dat direct moet worden opgelost, omdat het dagelijkse proces van de klant anders stil blijft liggen. Hoe pak je dit aan?"

Meestal kun je als Consultant niet direct zelf een oplossing aandragen: je moet de kennis hierover verzamelen uit alle hoeken van Broad Horizon en dit vervolgens bundelen. Je vraagt dus andere collega’s om advies en kennis, maar zij zijn lang niet altijd beschikbaar, bijvoorbeeld omdat ze fulltime ingepland staan bij een andere klant. Als de processen van een klant van Broad Horizon echter stil komen te liggen, dan wordt hier vaak een uitzondering voor gemaakt. De urgentie van het probleem is dusdanig groot, dat de manager van de collega toestaat om jou eerst te helpen. Zodra dit geregeld is, informeer je de klant hierover en maak je afspraken over actie- en contactmomenten. Vervolgens bedenk je samen met je collega een oplossing voor het probleem en houd je de klant goed op de hoogte van de voortgang. Het uiteindelijke resultaat is dat het probleem opgelost kan worden en de melding op ‘gesloten’ wordt gezet in het ticketsysteem.



Functievereisten

Functievereisten

  • Je beschikt over hbo/wo werk- en denkniveau;

        • Je hebt minimaal twee jaar consultancy ervaring met Dynamics 365 CE Marketing, Sales en Services;

        • Je goed kan luisteren en communiceren, zowel face-to-face als schriftelijk;

        • Je bent analytisch sterk en begrijpt hoe bedrijfsprocessen in elkaar steken;

        • Je werkt gestructureerd, zowel zelfstandig als in teamverband;

        • Je bent enthousiast.

Over Broad Horizon

Broad Horizon is strategisch partner voor organisaties die met inzet van geavanceerde technologie marktleider willen zijn in hun branche. Samen met 400 andere specialisten zet Broad Horizon zich dagelijks in om de wereld slimmer, wendbaarder en digitaler te maken. In totaal bedient Broad Horizon ruim 1500+ klanten, variërend van mkb tot grote corporates binnen sectoren retail, educatie, finance, trade, medical, publishing en construction. Meer informatie: https://www.broadhorizon.nl.

Wil je meer weten over deze functie of over Broad Horizon? Neem dan gerust contact op met Philip van der Valk (Corporate Recruiter) via 06 12 97 92 20 of philip.vandervalk@broadhorizon.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.