Senior Support Consultant Dynamics 365 F&O

Functieomschrijving

Broad Horizon Solutions (BHS) maakt onderdeel uit van de Broad Horizon familie en is de professionele D365 Platform specialist voor het MKB en MKB+ met branchespecifieke kennis in meerdere segementen (zoals Retail, Trade & Production, Medical, Publishing, Education)
Door de juiste mensen, inzichten, data & oplossingen met elkaar te verbinden, begeleiden wij onze klanten in hun digitale platformtransformatie, nu en in de toekomst. Klanttevredenheid is hierbij onze belangrijkste focus.

Onze medewerkers zijn onze kracht: wij stimuleren hen om hun talenten en capaciteiten volledig te benutten en verder te ontwikkelen. We doen geweldige projecten met elkaar in een professionele Microsoft omgeving waarbij plezier deel uitmaakt van ons succes!

BHS bestaat op het moment uit zo’n 200 professionals in de Benelux, maar we hebben een groeiambitie! Er liggen veel kansen voor ons in de markt, die wij met onze huidige populatie en nieuwe, talentvolle en vooral nieuwsgierige collega’s willen benutten.


Om onze klanten goed bij te kunnen staan na de implementatie van Dynamics 365 zijn we voor onze afdeling Managed Applications (MA) op zoek naar een (Senior) Support Consultant Dynamics 365 F&O die de kneepjes van het Dynamics 365-palet kent en haarfijn begrijpt waar organisaties behoefte aan hebben, nu en in de toekomst.

Managed Applications (MA) is onze afdeling waar alle bestaande klanten door worden geholpen. Voor onze klanten zijn wij een (digitale) partner die ze kunnen vertrouwen, die hen bij alle vraagstukken rondom technologie implementatie en adoptie kan adviseren, implementeren en ondersteunen over het hele Microsoft platform. Een partner die altijd vooruitloopt, alle kennis in huis heeft, en alle verschillende technologie diensten kan bieden. Dit helpt om continu te vernieuwen, veranderen en verbeteren.

Naast het werken in het team van MA participeer je ook in de diverse klantenteams. Deze teams kennen een aantal rollen. Deze rollen voorzien in operationeel, tactisch en strategisch niveau waarin wij bij onze klanten opereren. Het team overlegt op vaste tijden met elkaar zodat iedereen op de hoogte is van de klantsituatie. Met het klantteam zijn de communicatielijnen kort en ligt de beslissingsbevoegdheid laag in de organisatie waardoor snel geschakeld kan worden. Met deze werkwijze werken wij als IT partner intensief samen met onze klanten. Op deze manier krijg je een kijkje in de keuken van de klant waarbij er een aanspraak wordt gemaakt op je consultancy skills. 


Wat houdt de functie in?

  • Je brengt processen die bij onze klanten worden uitgevoerd o.g.v. Supply Chain of Retail processen in kaart
  • Je verzamelt requirements, eventueel in de vorm van workshops
  • Je werkt samen met het klantenteam aan een design van de oplossing die de bedrijfsprocessen van onze klanten op de beste manier ondersteunt en optimaliseert en zorgt ervoor dat deze ook succesvol wordt geïmplementeerd.
  • Je volgt 2e en 3e lijns service request op m.b.t. Dynamics 365 Supply Chain & Retail conform de afgesproken service levels.
  • Je adviseert samen met je collega’s uit het klantenteam de klant voor het optimaal inzetten van Dynamics 365 for Finance, Supply Chain & Retail of andere onderdelen van het Microsoft platform.
  • Natuurlijk zorg je ervoor dat je kennis van gerelateerde producten, technologieën en nieuwe releases up to date blijft en daar krijg je ook de ruimte voor.
  • Je bent dé ideale sparringspartner voor onze klanten op het gebied van Finance, Supply Chain en/of Retail operatie voor zowel business owners, applicatiebeheerders als gebruikers en je zit natuurlijk zelf ook met de handen aan de knoppen.

Functievereisten

Je past in het Broad Horizon team als

  • je een ondernemende teamspeler en een resultaatgerichte denker én doener bent met de juiste mindset qua collegialiteit, kwaliteit en klantfocus.
  • je zelfstandig, leergierig en analytisch bent
  • je soepel in een team integreert en gaat voor een goede langdurige samenwerking met klanten en collega’s
  • je initiatiefrijk bent en ervan houdt om grenzen op te zoeken en als het moet te verleggen..
  • jij je kennis van operationele en logistieke processen en van technologie wilt inzetten om klanten verder te brengen.
  • je op zoek bent naar een baan waarin je jezelf continu kunt ontwikkelen, als professional en als adviseur.
  • jij aan de slag wil in een volwassen en dynamische organisatie, waarin je kunt leren van en met je collega’s en waarin geen dag hetzelfde is.
  • Oftewel: als jij een uitdaging zoekt om je te ontwikkelen en om je loopbaan verder vorm te geven.

Wat neem jij mee?

  • Een relevante afgeronde HBO/WO opleiding in bijvoorbeeld Logistiek, Bedrijfseconomie, (Technische) Bedrijfskunde of een vergelijkbare opleiding.
  • Kennis van finance processen, supply chain processen en/of retail processen.
  • Minimaal 3 tot 5 jaar ervaring als ERP Consultant of als ERP applicatiebeheerder
    • Deze kennis en ervaring heb je aangevuld met ten minste drie jaar ervaring in Microsoft Dynamics AX of 365 for Operations o.g.v. Finance, Supply Chain en/of Retail.
  • Goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal
  • Gezonde dosis enthousiasme en doorzettingsvermogen
  • Dynamics 365 Finance, Supply Chain & Retail certificeringen zijn een pré

Wat we bieden

  • Goed salaris;
  • Fulltime (40 uur) óf parttime werken (32 of 36 uur) met flexibele werktijden en thuiswerkregeling t.h.v. € 500,=
  • Een informele cultuur;
  • Premievrij pensioen én collectieve kortingen op goede verzekeringen;
  • Winstdelingsregeling max 3 % van bruto jaarsalaris;
  • Uitgebreide opleidingsmogelijkheden zoals externe opleidingen maar ook veel interne kennissessies;
  • Mobiele telefoon (Samsung/IPhone) of vergoeding gebruik eigen telefoon;
  • Laptop (Dell)(overneembaar na 4 jaar)
  • Leaseauto of mobiliteitsvergoeding
  • Referall bonus
  • Friday drinks en coole events;
  • Inhouse fitness;
  • Heerlijke lunch en snacks van de chefs;

Over Broad Horizon

Broad Horizon is strategisch partner voor organisaties die met inzet van geavanceerde technologie marktleider willen zijn in hun branche. Samen met 400 andere specialisten zet Broad Horizon zich dagelijks in om de wereld slimmer, wendbaarder en digitaler te maken. In totaal bedient Broad Horizon ruim 1500+ klanten, variërend van mkb tot grote corporates binnen sectoren retail, educatie, finance, trade, medical, publishing en construction. Meer informatie: https://www.broadhorizon.nl.


Wil je meer weten over deze functie of over Broad Horizon? Neem dan gerust contact op met Philip van der Valk (Recruiter) via 06 12 97 92 20 of philip.vandervalk@broadhorizon.nl.


Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.