Recruiter/ Sourcer

Functieomschrijving

GAC – A Broad Horizon Company is de place to be voor energieke Microsoft Dynamics specialisten. Hierbij kun je denken aan; consultants, projectmanagers en IT-professionals. Om onze groeiambities op korte termijn te kunnen realiseren, staan we momenteel voor een grote, maar vooral gave recruitment uitdaging. Zoals je vast weet is IT-vijver namelijk zeer beperkt! Heb jij ervaring met het werven van Tech vacatures en beschik jij over de drive en de guts om ons hierbij te ondersteunen? Of vind je het leuk om een start te maken met Recruitment in een organisatie met veel dynamiek? Lees dan verder.


Over GAC

GAC maakt onderdeel uit van de grote Broad Horizon familie en is de professionele D365 Platform specialist voor het MKB en MKB+ met branche specifieke kennis binnen de Zakelijke dienstverlening, Productie en Groothandel. Door de juiste mensen, inzichten, data & oplossingen met elkaar te verbinden, begeleidt GAC haar klanten in hun digitale platformtransformatie, nu en in de toekomst. Klanttevredenheid is hierbij de belangrijkste focus.
Onze medewerkers zijn onze kracht: wij stimuleren hen om hun talenten en capaciteiten volledig te benutten en verder te ontwikkelen. We doen geweldige projecten met elkaar in een professionele Microsoft omgeving waarbij plezier deel uitmaakt van ons succes!


GAC bestaat op dit moment uit zo’n 140 professionals, maar we hebben een flinke groeiambitie! Er liggen veel kansen voor ons in de markt, die wij met onze huidige populatie en nieuwe, talentvolle maar vooral leergierige collega’s willen pakken.


Wat ga je doen?

Zoals gezegd groeien we hard en daarom zijn wij op zoek naar talenten! Denk hierbij aan Dynamics Consultants, Projectmanagers en Service Delivery Managers. Als Recruiter ben je verantwoordelijk voor het vinden van deze talenten. Dit doe je door actief te searchen, hunten en interessante kandidaten te benaderen. Als een ware Sherlock Holmes ga je op onderzoek uit en op jacht naar het nieuwe talent voor GAC!

Je ziet het als jouw missie om met jouw persoonlijke berichten en benadering op te vallen, in de inbox van potentiële kandidaten. Zodat deze kandidaten nieuwsgierig worden naar onze openstaande posities en graag hun ambities met jou willen delen. Daarnaast haal je veel energie op het opbouwen van relaties en ben je bereid hier in te investeren.


Wij zijn op zoek naar iemand die het leuk vindt om in contact te komen met mogelijke nieuwe collega’s en met veel trots en plezier kan vertellen over onze leuke organisatie! Uiteraard doe je dit niet alleen en kom je in een fris en ambitieus team te werken waarbij je alle support krijgt om jouw recruitment vaardigheden naar een nieuw niveau te tillen. In deze rol zal je veel contact hebben met de diverse collega’s binnen de gehele organisatie.

Functievereisten

Wie ben jij?

Je bent iemand met veel energie en een echte doener! Je vindt het leuk om een netwerk op te bouwen en met veel verschillende mensen (zowel intern als extern) in contact te zijn. Je bent een echter netwerker, vindt het leuk om op zoek te gaan naar nieuw talent en hier verschillende middelen voor in te zetten. LinkedIn heeft voor jou dan ook geen geheimen!

Met plezier en overtuiging vertel jij over onze mooie groeiende organisatie en weet je mensen dus ook te enthousiasmeren!


Je hebt ervaring in de werving en selectie en het searchen van kandidaten. Heb je geen ervaring? Dan ontvangen wij ook heel graag jouw sollicitatie! Heb je passie voor het recruitmentvak en wil je het graag leren, dat is voor ons het belangrijkste. We zijn benieuwd naar jouw energie en drive ,de rest dat leren wij jou graag!
Je bent een goede match als je:

  • Beschikt over hbo- werk- en denkniveau
  • Je krijgt energie van het benaderen, spreken en enthousiasmeren van nieuwe talenten.
  • Je vindt recruitment net zo tof en belangrijk als wij en je ziet het als een uitdaging om nieuwe collega’s aan ons te verbinden!
  • Andere mensen omschrijven jou als enthousiast, ondernemend en een doorzetter
  • Je bent communicatief sterk en staat stevig in je schoenen.


Wat bieden wij

  • Marktconform salaris
  • Fulltime (40 uur) óf parttime werken (32 uur)
  • Kosteloze verzekeringen en een goed pensioen, waarbij wij 4,5% van de pensioengrondslag bijdraagt en er een vrijwillige eigen bijdrage mogelijk is
  • Collectieve kortingen op verzekeringen en bij coole webshops
  • Laptop (Macbook of Dell) en telefoon (Samsung of Iphone)
  • Reiskostenvergoeding
  • Gezellige, informele cultuur
  • Wij werken nu veel thuis, dus hebben wij een mooie thuiswerkplekregeling
  • Winstdelingsregeling
  • Vrije tijd! 25 vakantiedagen. Meer nodig? Dan kun je bijkopen.


Over Broad Horizon
Broad Horizon is strategisch partner voor organisaties die met inzet van geavanceerde technologie marktleider willen zijn in hun branche. Samen met 700 andere specialisten zet Broad Horizon zich dagelijks in om de wereld slimmer, wendbaarder en digitaler te maken. In totaal bedient Broad Horizon ruim 1500+ klanten, variërend van mkb tot grote corporates binnen sectoren retail, educatie, finance, trade, medical, publishing en construction. Meer informatie: https://www.broadhorizon.nl.


Wil je meer weten over deze vacature? Neem dan contact met mij op! Ik werk met heel veel plezier voor Broad Horizon op Recruitment. Ik vertel je dan ook heel graag (en met veel enthousiasme 😉) waarom het zo leuk is om hier te werken en waar we mee bezig zijn! Stuur me een app, mail of bel me! Bereikbaar via aline.vandersteeg@broadhorizon.nl of 06 50 20 69 80.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld