Manager Recruitment

Functieomschrijving

Broad Horizon: een dynamische en snelgroeiende organisatie! Deze groei gaat op 2 manieren: door nieuwe organisaties over te nemen en door veel nieuwe collega’s aan onze toffe organisatie toe te voegen. En door dat laatste hebben wij de afgelopen maanden gemerkt dat Recruitment ook hard groeit. Voor dit groeiende team zijn wij op zoek naar een Manager Recruitment.


Het team
De functie van Manager Recruitment is een nieuwe functie binnen Broad Horizon. Gaaf, want daardoor kun je nog veel opzetten! Het team bestaat momenteel uit 4 recruiters die verantwoordelijk zijn voor meerdere business units. Het team is nog niet lang werkzaam binnen de organisatie en zal de komende periode ook nog veranderen door nieuwe aannames. Het huidige team is enthousiast, gedreven en is gek op het recruitment vak. Kortom: een leuk team om mee te werken! De Recruitment afdeling hoort bij de HR afdeling en je zult rechtstreeks rapporten aan Melissa, Head of HR.


Wat ga je doen?
Broad Horizon is in beweging en dat geldt ook voor de Recruitment afdeling. In december vorig jaar zijn we gestart met 2 recruiters, nu zijn we met 4 en dat aantal zal waarschijnlijk nog wel groeien. Elke recruiter ondersteunt een of meerdere business units op recruitmentvlak. De is een nieuwe functie; voor jou ligt er een mooie uitdaging om het team en de afdeling verder op te zetten, er een team van te maken en te zorgen dat Recruitment nog beter op de kaart wordt gezet.

Broad Horizon bestaat uit meerdere business units en elke unit heeft andere recruitment wensen en verwachtingen. Wat deze bedrijven kenmerkt is het ondernemerschap en enthousiasme voor het bedrijf. Jij bent goed in het schakelen tussen deze verschillende type bedrijven en ondernemers en kunt schakelen op elk niveau. Dit ondernemerschap en deze passie is iets waar jij veel energie van krijgt!

Begin dit jaar hebben we een Recruitmentplan opgesteld en zijn dit plan momenteel vorm aan het geven door middel van deepdives en adviesrapporten. Deze adviesrapporten moeten nog deels gemaakt worden en vervolgens uitgerold door de Recruiters. Je zult hier ook een rol in spelen samen met de Recruiters. Ook moet er vorm gegeven worden aan employer branding – iets waar je samen met Marketing en je collega’s mee aan de slag gaat.


In het kort:

  • Het samenbrengen en deels uitbreiden (we hebben nog vacatures) van het recruitment team
  • Je hebt een leidinggevende en coachende rol richting de Recruiters
  • Het verder op de kaart zetten van Recruitment binnen de verschillende business units
  • Het verder implementeren en professionaliseren van werkprocessen
  • Het continue verbeteren van de afdeling, processen en support die geboden wordt op Recruitment vlak;
  • Sparringpartner en belangrijke schakel tussen de recruiters, diverse stakeholders en Business Units;
  • Vormgeven van de ambities en doelstellingen van de afdeling.

Functievereisten

Wat breng je mee?

  • Hbo werk- en denkniveau
  • Ervaring met leidinggeven aan een recruitment team
  • Je vindt het leuk om zaken op te zetten en verder uit te bouwen, denk hierbij aan diverse processen
  • Je hebt kennis en een visie mbt het Recruitmentvak. Dit weet je te vertalen – samen met de wens en behoefte vanuit de business units – naar de zowel de business als je collega’s
  • Je bent communicatief en in staat met verschillende stakeholders en business units te schakelen
  • Mensen omschrijven jou als gedreven, enthousiast, mensgericht en iemand die graag met leuke en creatieve ideeën komt
  • Ervaring met employer branding. 

Wat bieden wij

  • Marktconform salaris
  • Fulltime (40 uur) óf parttime werken (32 uur)
  • Gezellige, informele cultuur
  • Coole events en friday drinks 
  • Premievrij pensioen én goede verzekeringen
  • Collectieve kortingen op verzekeringen en bij coole webshops 
  • Op locatie Amsterdam hebben wij een inhouse fitness 
  • Laptop en telefoon
  • Leaseauto of mobiliteitsvergoeding
  • Wij werken nu veel thuis, dus hebben wij een mooie thuiswerkplekregeling
  • Winstdelingsregeling
  • Prachtige (internationale) doorgroeimogelijkheden 
  • Vrije tijd! 25 vakantiedagen. Meer nodig? Dan kun je bijkopen.

Over Broad Horizon
Broad Horizon is strategisch partner voor organisaties die met inzet van geavanceerde technologie marktleider willen zijn in hun branche. Samen met 700 andere specialisten zet Broad Horizon zich dagelijks in om de wereld slimmer, wendbaarder en digitaler te maken. In totaal bedient Broad Horizon ruim 1500+ klanten, variërend van mkb tot grote corporates binnen sectoren retail, educatie, finance, trade, medical, publishing en construction. Meer informatie: https://www.broadhorizon.nl.


Wil je meer weten over deze uitdagende functie? Neem dan contact op met Aline van der Steeg - el Farssi via 06 50 20 69 80 of aline.vandersteeg@broadhorizon.nl. Ik vertel je graag meer!