Manager HR Shared Service Center

Functieomschrijving

Welkom bij Broad Horizon! Een dynamische, groeiende organisatie en volop in beweging! De organisatie stelt de mens (klant, collega en toekomstige collega’s) centraal. Vanuit HR spelen wij daar een cruciale rol in! Wij geven de (toekomstige) collega’s de ondersteuning die ze nodig hebben en wensen en dit doen we met veel plezier.


Het team
Het HR Shared Service Center (HR SSC) is een nieuwe afdeling binnen de totale afdeling HR. Je valt direct onder de Head of HR. De afdeling is nieuw, maar de collega’s die in dit team horen, werken allemaal al binnen de Broad Horizon Groep en bestaat uit 4 medewerkers, waaronder HR coördinatoren en salarisadministratie. Het is een ontzettend leuk, gedreven, ambitieus en vooral gezellig team. De collega’s zijn werkzaam op onze locaties in Bunnik, Amsterdam en vanuit huis.

De ambitie van het HR SSC is om alle collega’s van de verschillende business units zo veel mogelijk te ontzorgen. Het HR SSC is voor alle medewerkers en leidinggevende de plek voor alle (standaard) HR gerelateerde vragen, zoals arbeidsovereenkomsten, arbeidsvoorwaarden, pensioen en diverse regelingen. De afdeling ondersteunt bij de uitvoering van de volledige employee journey, denk hierbij aan alles van de onboarding tot (liever niet, maar komt uiteraard voor) de off boarding en alles wat daar tussen hoort.

Wat ga je doen?
Broad Horizon is in beweging en dat geldt ook voor onze HR afdeling. In 2020 heeft deze leuke en professionele afdeling een grote groei doorgemaakt. Vanuit HR worden alle Business Units ondersteunt die vallen onder de Broad Horizon groep. De functie van Manager HR SSC is een nieuwe functie. Dat is gaaf, want dat houdt in dat je – samen met de afdeling – de zaken verder kan gaan opbouwen!


Je bent verantwoordelijk voor de operationele aansturing en geeft leiding aan een team van 4 medewerkers. Deze collega’s werken nu allemaal nog voor een specifieke business units en nog niet vanuit een HR SSC. Een mooie uitdaging om het team en het HR SSC op te zetten en van daaruit de business op HR vlak te ondersteunen.

Met het HR team hebben we samen een prachtige roadmap opgesteld voor 2021 en verder. Iets waar we met veel plezier aan gewerkt hebben en trots op zijn. Vanuit deze roadmap hebben we gave projecten gedefinieerd. Hier ga jij – samen met collega’s en diverse stakeholders – ook mee aan de slag.

In het kort:

  • Leidinggevende en coach voor het team bestaande uit 4 HR experts;

  • Het samenbrengen van het team en het opzetten van het SSC;

  • Het verder implementeren en professionaliseren van werkprocessen;

  • Het continue verbeteren van de afdeling, processen en support die geboden wordt op HR vlak;

  • Het onboarden van nieuwe business units;

  • Sparringspartner en belangrijke schakel tussen het SSC en diverse stakeholders en Business Units;

  • Projectmanager voor het uitvoeren van de projecten vanuit de HR Roadmap. Gave projecten die de hele cyclus van hire to retire omvatten!

  • Vormgeven van de ambities en doelstellingen van de afdeling.

Functievereisten

Wat breng je mee? 

  • Hbo werk- en denkniveau; 

  • Ervaring binnen de HR een (bij voorkeur) complexe middelgrote / grote organisatie;

  • Werkervaring binnen een modern Shared Service Center HR is een pre;

  • Strategisch-, tactisch- en analytisch denkvermogen en in staat om ook externe trends en ontwikkelingen in je vakgebied weet te vertalen naar consequenties, verbeteringen en/of kansen voor je afdeling; 

  • Leidinggevende ervaring is geen must! Het is veel belangrijker dat je past binnen onze organisatie. Mensen in jouw omgeving omschrijven jou als: gedreven, leergierig, mensgericht en communicatief; 

  • Je vindt het leuk om zaken op te zetten en verder uit te bouwen, denk hierbij aan diverse processen.


Wat bieden wij

  • Marktconform salaris

  • Fulltime (40 uur) óf parttime werken (32 uur)

  • Gezellige, informele cultuur

  • Pensioen én goede verzekeringen 

  • Laptop en telefoon

  • Leaseauto of mobiliteitsvergoeding

  • Wij werken nu veel thuis, dus hebben wij een mooie thuiswerkplekregeling

  • Winstdelingsregeling

  • Vrije tijd! 25 vakantiedagen. Meer nodig? Dan kun je bijkopen. 


Over Broad Horizon
Broad Horizon is strategisch partner voor organisaties die met inzet van geavanceerde technologie marktleider willen zijn in hun branche. Samen met 700 andere specialisten zet Broad Horizon zich dagelijks in om de wereld slimmer, wendbaarder en digitaler te maken. In totaal bedient Broad Horizon ruim 1500+ klanten, variërend van mkb tot grote corporates binnen sectoren retail, educatie, finance, trade, medical, publishing en construction. Meer informatie: https://www.broadhorizon.nl.


Wil je meer weten over deze uitdagende nieuwe functie of de organisatie? Neem dan contact op met Aline van der Steeg - el Farssi via 06 50 20 69 80 of aline.vandersteeg@broadhorizon.nl.