Skip to Content

HR Coördinator

Nederland, Noord-Holland, AmsterdamHR

Functieomschrijving

Broad Horizon: een dynamische, groeiende organisatie en volop in beweging! De mens staat bij ons centraal en wij van HR spelen wij daar een belangrijke rol in! Wij geven de (toekomstige) collega’s de ondersteuning die ze nodig hebben. Dit doen wij elke dag met veel plezier en enthousiasme. Doe jij mee?


Het team

Je wordt onderdeel van het leuke en groeiend HR team. Onlangs is een deel van de HR afdeling onderdeel geworden van een SSC om de verschillende business units nog beter te kunnen ondersteunen. Het team bestaat nu uit 5 HR coördinatoren, een payroll specialist, health officer en een manager HR SSC. De HR coördinatoren zijn het eerste aanspreekpunt voor een specifieke business unit. Hartstikke leuk, want jij bent er verantwoordelijk voor. Maar erg prettig dat je collega’s hebt waar je mee kunnen samenwerken, sparren en projecten invulling kan geven.

Er wordt hard gewerkt binnen de HR afdeling, maar we hebben het gelukkig ook erg gezellig en leuk met elkaar. De collega’s zijn ambitieus, ontzorgend, harde werkers, maar beschikken gelukkig ook over een dosis humor! Een team waarin je je snel prettig voelt en jezelf mag en kan zijn.


Wat ga je doen?

Broad Horizon is in beweging en dat geldt ook voor onze HR afdeling. Vanaf 2020 heeft deze leuke en professionele afdeling een grote groei doorgemaakt. Vanuit HR worden alle Business Units ondersteund die vallen onder de Broad Horizon groep.


Als HR Coördinator zorg je dat jouw business unit, de medewerkers en manager en de HR business partner zoveel mogelijk ontzorgd worden en dat alles op het vlak van HR processen soepel verloopt.


Wij zijn nu op zoek naar iemand die ervaring heeft om het hoofd koel te houden in een turbulente periode van ons bedrijf, er gaan namelijk twee business units geïntegreerd verder samen. Ieder met z’n eigen HR-coördinator, maar die kunnen komende tijd wel wat extra hulp gebruiken. Daar kom jij om de hoek kijken! Zo’n integratie betekent veranderingen voor de mensen en de daarmee samenhangende administratieve druk op HR. We zitten als HR team midden in een AFAS implementatietraject voor de hele Broad horizon groep en willen beiden business units hier dan ook graag op laten aansluiten. Heb je ervaring met dit soort trajecten dan is dan heb je een behoorlijk streepje voor op andere kandidaten.


In deze afwisselende rol, waarin je werkzaam bent vanuit Bunnik, Amsterdam en Oirschot, ben jij het aanspreekpunt voor de medewerkers en bent o.a. verantwoordelijk voor:

  • Het beantwoorden van alle HR vragen over bijvoorbeeld arbeidsvoorwaarden, pensioen of regelingen;
  • Het opstellen van diverse overeenkomsten en documenten;
  • Ondersteunen bij de uitvoering van de volledige employee journey , denk hierbij aan alles van de onboarding tot de offboarding en alles wat daar tussen hoort
  • Het verwerken van mutaties
  • Meewerken aan diverse HR projecten, zo zijn we momenteel bezig met het optimaliseren van de onboarding. Wij werken nu nog met PeopleInc maar gaan per 1 januari over naar Afas.
  • Binnen Broad Horizon hebben wij een heel HR team en zijn er zeker zaken ingeregeld zoals template brieven, onboardingsprocessen en checklists.


Vereisten

Wat breng je mee?

  • HR support ervaring on-offboarding, contracten maken, harmoniseren etc. Eea in samenwerking met een HR business partner en collegiale support vanuit HR SSC.
  • Eigen auto, woonachtig tussen Oirschot, Amsterdam, Bunnik in.
  • Afgerond MBO of HBO opleiding
  • Ervaring in een soortgelijke rol
  • Je vindt het leuk om onderdeel uit maken van een groeiend team en een in beweging zijnde organisatie, waar elke dag anders is
  • Werkt graag samen, maar bent ook in staat zelfstandig aan de slag te gaan
  • Mensen omschrijven jou als iemand waar je makkelijk op afstapt, dienstverlenend en secuur en iemand waar ze mee kunnen lachen.


Wat bieden wij jou

  • Marktconform salaris (range tussen €3200- €4000 obv 40 uur)
  • Uitdagende functie in een gezellig team
  • Je krijgt support; in je persoonlijke groei maar natuurlijk ook met laptop, telefoon ed
  • Goede pensioen- en verzekering voorzieningen
  • 25 vakantiedagen, met de mogelijkheid vijf bij te kopen.

Over Broad Horizon

Broad Horizon is strategisch partner voor organisaties die met inzet van geavanceerde technologie marktleider willen zijn in hun branche. Samen met 900 andere specialisten zet Broad Horizon zich dagelijks in om de wereld slimmer, wendbaarder en digitaler te maken. In totaal bedient Broad Horizon ruim 1500+ klanten, variërend van mkb tot grote corporates binnen sectoren retail, educatie, finance, trade, medical, publishing en construction.


Wil je meer weten over de uitdagende functie of de organisatie? Neem dan gerust contact op met Aline van der Steeg - el Farssi via 06 50 20 69 80 of aline.vandersteeg@broadhorizon.nl. 

of