Skip to content

HR Coördinator

Nederland, Noord-Holland, AmsterdamHR

Functieomschrijving

HR Coördinator
Broad Horizon: een informele, groeiende organisatie en volop in beweging! De mens staat bij ons centraal en wij van HR spelen wij daar een belangrijke rol in! Wij geven onze (toekomstige) collega’s de ondersteuning die ze nodig hebben. Dit doen wij elke dag met veel plezier en enthousiasme. Doe jij mee?

Het team
Je wordt onderdeel van het leuke en groeiend HR team. Een deel van onze HR afdeling is onderdeel van ons Shared Service Center (SSC). Waarom? Zo kunnen we de verschillende bedrijven nog beter ondersteunen. Het team bestaat nu uit 5 HR- coördinatoren, 3 payroll specialisten, wagenparkbeheer en een manager HR SSC. De HR-coördinatoren zijn het eerste aanspreekpunt voor de bedrijven. Hartstikke leuk, want jij bent er verantwoordelijk voor. Maar erg prettig dat je collega’s hebt waar je mee kunt samenwerken, sparren en projecten invulling kan geven.

Er wordt hard gewerkt binnen de HR afdeling, maar we hebben het gelukkig ook erg gezellig en leuk met elkaar. De collega’s zijn ambitieus, ontzorgend, harde werkers, maar beschikken gelukkig ook over een dosis humor! Een team waarin je je snel prettig voelt en jezelf mag en kan zijn.

Wat ga je doen?
Broad Horizon is in beweging en dat geldt ook voor onze HR afdeling. De afgelopen 2 jaar heeft deze leuke en professionele afdeling een grote groei doorgemaakt. Vanuit HR worden alle bedrijven ondersteunt die vallen onder de Broad Horizon groep.


Als HR Coördinator zorg je dat jouw business unit zoveel mogelijk ontzorgd wordt. Wij hebben onder andere kantoren in Bunnik en Amsterdam, maar hybride werken is bij ons het nieuwe werken en dat geeft flexibiliteit! In deze afwisselende rol ben jij het eerste aanspreekpunt voor de medewerkers van het betreffende bedrijf. Je bent o.a. verantwoordelijk voor:

  • Het beantwoorden van alle HR vragen over bijvoorbeeld arbeidsvoorwaarden, pensioen of regelingen;
  • Het opstellen van diverse overeenkomsten en documenten;
  • Ondersteunen bij de uitvoering van de volledige employee journey , denk hierbij aan alles van de onboarding tot (liever niet, maar komt uiteraard voor) de offboarding en alles wat daar tussen hoort
  • Het verwerken van mutaties
  • Meewerken aan diverse HR projecten, zo zijn we momenteel bezig met het optimaliseren van de onboarding


Vereisten

Wat breng je mee?

  • Afgeronde MBO of HBO opleiding
  • Ervaring in een soortgelijke rol
  • Je vindt het leuk om onderdeel uit maken van een groeiend team en een in beweging zijnde organisatie, waar elke dag anders is
  • Werkt graag samen, maar bent ook in staat zelfstandig aan de slag te gaan
  • Mensen omschrijven jou als iemand waar je makkelijk op afstapt, dienstverlenend en secuur en iemand waar ze mee kunnen lachen


Wat bieden wij

  • Marktconform salaris
  • Fulltime óf parttime werken (tussen de 32 en 40 uur)
  • Kosteloze verzekeringen en een goed pensioen, waarbij wij 4,5% van de pensioengrondslag bijdragen en er een vrijwillige eigen bijdrage mogelijk is
  • Collectieve kortingen op verzekeringen en bij coole webshops  
  • Laptop (Microsoft Surface) en telefoon (Samsung of iPhone)
  • Reiskostenvergoeding
  • Gezellige, informele cultuur
  • Wij werken nu veel thuis, dus hebben wij een mooie thuiswerkplekregeling
  • Winstdelingsregeling
  • Vrije tijd! 25 vakantiedagen. Meer nodig? Dan kun je bijkopen.


Over Broad Horizon
Broad Horizon is strategisch partner voor organisaties die met inzet van geavanceerde technologie marktleider willen zijn in hun branche. Samen met 1100 andere specialisten zet Broad Horizon zich dagelijks in om de wereld slimmer, wendbaarder en digitaler te maken. In totaal bedient Broad Horizon ruim 1500+ klanten, variërend van mkb tot grote corporates binnen sectoren retail, educatie, finance, trade, medical, publishing en construction. Meer informatie: https://www.broadhorizon.nl.

of