Skip to content

Functioneel Beheerder Afas

RemoteNederland, Noord-Holland, RandstadHR

Functieomschrijving

Ben jij een absolute kenner van AFAS of een vergelijkbaar HR ERP systeem? Heb jij een tijdje als implementatieconsultant gewerkt om daarna een paar jaar als functioneel beheerder te werken? Dan ben jij de senior Functioneel Beheerder die wij zoeken!


Heb jij niet die ervaring, maar ben je wel al een jaar of 3 of 5 aan het werk als een HR administrator, Coordinator, Officer of vergelijkbaar en zou je je juist willen ontwikkelen naar een systeem specialist en functioneel beheerder? Dan bieden wij ook een mooi ontwikkel traject aan! 


Broad Horizon groeit hard, zo ook onze HR afdeling. Wij bieden vanuit de Groep centraal HR, Recruitment en Finance Administratie aan in een groeiend, ervaren en gedreven team van professionals. Bovenal is het ook gezellig, we krijgen de flexibiliteit om veel thuis (remote) te werken maar zoeken elkaar ook vaak op voor de gezelligheid en om van de vers gemaakte lunches door onze chefs in de kantine te genieten. Wij hebben kantoren in Amsterdam, Bunnik en de organisaties binnen de groep hebben verder locaties in Den Bosch, Naarden, Maastricht en Oirschot waar je ook altijd welkom bent om te komen werken en buurten. 


Wat ga je doen?
In deze functie ga je de verschillende labels die onder Broad Horizon vallen ondersteunen als verbindende schakel tussen management en IT.  Het is een hele leuke en dynamische rol omdat je onderdeel uit maakt van het HR team wat vanuit de Groep de verschillende bedrijven die deze groep vormen ondersteunen. Je komt zo in aanraking met veel verschillende culturen, producten en mensen, met de overeenkomsten dat we op een informele, prettige manier samen werken met een goede work / life balance. Deze monitoren we goed dmv een anoniem feedback systeem, we scoren hoog op vitaliteit, happiness, het gevoel belangrijk werk te verrichten en betrokkenheid! 



  • Sterke verbindende schakel tussen de bedrijfsvoering en IT.
  • Beantwoordt gebruikersvragen
  • Verantwoordelijk voor het implementeren van verbeteringen in het systeem.
  • De inrichting van AFAS Profit blijft aansluiten op de eisen van de organisaties.
  • De uitvoering van de processen in AFAS Profit op de juiste wijze kan plaatsvinden;
  • De gebruikersorganisatie op de juiste wijze gebruik maakt van AFAS Profit.
  • Opstellen rapportages
  • Procesverbeteringen doorvoeren
  • Het inrichten en wijzigen van workflows
  • Het beheren van de AFAS-omgeving
  • Nieuwe AFAS-functionaliteiten introduceren & implementeren
  • De proceskwaliteit en continuïteit afdoende te borgen;
  • Focus te houden op voortdurende procesoptimalisatie;
  • Zorg te dragen voor de benodigde samenwerking en kennisdeling tussen de verschillende functies die in het administratieve proces van elkaar afhankelijk zijn;
  • Te zorgen voor een gestructureerde werkwijze van de beheerorganisatie waarbij incidenten en projecten beheerst en gestructureerd worden geïmplementeerd

Vereisten

Functie-eisen
Wij zoeken een resultaatgerichte, pragmatische en flexibele versterking van ons leuke en professionele HR team. Samenwerken en vakmanschap helpen jou met het bereiken van je doel en staan dagelijks centraal in je werk. Want zo draag je per slot van rekening bij aan het succes van de opdracht!

Verder ben jij iemand die:
– Beschikt over HBO werk- denkniveau;
– Minimaal 2 jaar functioneel beheer ervaring, het liefst binnen een HR omgeving OF; 

- Een paar jaar ervaring als HR administrator, Coordinator, Officer of vergelijkbaar;

– Analytisch en procesmatig sterk is;


Wat bieden wij jou?

Werken in een enthousiaste, groeiende en ambitieuze organisatie. Een open, directe en informele cultuur. Je wordt onderdeel van het HR team, een team dat in de afgelopen jaren gegroeid is door het aantrekken van HR krachten uit de bedrijven uit de groep en een aantal nieuwe gezichten.  Er werken diverse specialisten in het team, waar je van kunt leren.


En verder:

  • Naast een marktconform salaris, nog veel meer..
  • Doen wij het goed, dan profiteer jij ook door onze winstdeling
  • Laptop & telefoon
  • Collectieve kortingen op verzekeringen en bij coole webshops
  • Heerlijke snacks en verse lunches, gemaakt voor onze chefs
  • In Amsterdam kun je gebruikmaken van een inhouse fitness
  • Coole events en Friday drinks
  • Een goede verzekering... mocht er iets gebeuren, wel zo belangrijk!
  • Vrije tijd! 25 vakantiedagen. Meer nodig? Dan kun je bijkopen.
  • Wij werken nu veel thuis, dus hebben wij een mooie thuiswerkplekregeling
  • Flexibiliteit in de keuze van kantoor. 
  • Reiskostenvergoeding
  • En voor later… een kosteloze pensioenregeling


Over Broad Horizon
Broad Horizon is strategisch partner voor organisaties die met inzet van geavanceerde technologie marktleider willen zijn in hun branche. Samen met 1100 andere specialisten zet Broad Horizon zich dagelijks in om de wereld slimmer, wendbaarder en digitaler te maken. In totaal bedient Broad Horizon ruim 1500+ klanten, variërend van mkb tot grote corporates binnen sectoren retail, educatie, finance, trade, medical, publishing en construction. Meer informatie: https://www.broadhorizon.nl.

of