Skip to content

Functioneel Beheerder AFAS

RemoteNederland, Noord-Holland, RandstadHR

Functieomschrijving

Ben jij een absolute kenner van AFAS of een vergelijkbaar HR ERP systeem? Heb jij een tijdje als implementatieconsultant gewerkt om daarna een paar jaar als functioneel beheerder te werken? Dan ben jij de senior Functioneel Beheerder die wij zoeken!


Broad Horizon groeit hard, zo ook onze HR afdeling. Wij bieden vanuit de Groep centraal HR en Finance Administratie aan in een groeiend, ervaren en gedreven team van professionals. Bovenal is het ook gezellig, we krijgen de flexibiliteit om veel thuis (remote) te werken maar zoeken elkaar ook vaak op voor de gezelligheid en om van de vers gemaakte lunches door onze chefs in de kantine te genieten. Wij hebben kantoren in Amsterdam, Bunnik en de organisaties binnen de groep hebben verder locaties in Den Bosch, Naarden, Maastricht en Oirschot waar je ook altijd welkom bent om te komen werken en buurten. 


Wat ga je doen?
In deze functie ga je de verschillende labels die onder Broad Horizon vallen ondersteunen in het IT beheer van personeelsmanagement systemen. Het is een hele leuke en dynamische rol omdat je onderdeel uitmaakt van het HR team wat vanuit Broad Horizon de verschillende labels ondersteunt. Je komt zo in aanraking met veel verschillende culturen, producten en mensen, met de overeenkomst dat we op een informele, prettige manier samen werken met een goede work / life balance. Deze monitoren we goed d.m.v. een anoniem feedback systeem, we scoren hoog op vitaliteit, happiness, het gevoel belangrijk werk te verrichten en betrokkenheid! 

Wat houdt deze functie nog meer in? 

  • Je bent de technische verbindende schakel tussen de bedrijfsvoering en inrichting van de HR systemen
  • Beantwoordt gebruikersvragen
  • Verantwoordelijk voor het inrichten en implementeren van verbeteringen in het systeem.
  • De inrichting van AFAS Profit blijft aansluiten op de eisen van de organisaties.
  • De uitvoering van de processen in AFAS Profit op de juiste wijze kan plaatsvinden;
  • De gebruikersorganisatie op de juiste wijze gebruik maakt van AFAS Profit.
  • Je bent verantwoordelijk voor het opstellen rapportages
  • Het doorvoeren van procesverbeteringen
  • Het inrichten en wijzigen van workflows
  • Het beheren van de AFAS-omgeving
  • Nieuwe AFAS-functionaliteiten introduceren, inrichten & implementeren
  • De proceskwaliteit en continuïteit afdoende te borgen
  • Focus te houden op voortdurende procesoptimalisatie
  • Zorg te dragen voor de benodigde samenwerking en kennisdeling tussen de verschillende functies die in het administratieve proces van elkaar afhankelijk zijn
  • Je zorgt voor een gestructureerde werkwijze van de beheerorganisatie waarbij je incidenten en projecten beheerst en gestructureerd implementeert.

Vereisten

Functie-eisen
Wij zoeken een resultaatgerichte, pragmatische en flexibele versterking van ons leuke en professionele HR team. Samenwerken en vakmanschap helpen jou met het bereiken van je doel en staan dagelijks centraal in je werk. Want zo draag je per slot van rekening bij aan het succes van de opdracht!

Verder ben jij iemand die:


  • Beschikt over HBO werk- denkniveau
  • Minimaal 2 jaar functioneel beheer ervaring, het liefst binnen een HR omgeving
  • Analytisch en procesmatig sterk is


Wat bieden wij jou?

Werken in een enthousiaste, groeiende en ambitieuze organisatie. Een open, directe en informele cultuur. Je wordt onderdeel van het HR team, een team dat in de afgelopen jaren gegroeid is door het aantrekken van HR krachten uit de bedrijven uit de groep en een aantal nieuwe gezichten.  Er werken diverse specialisten in het team, waar je van kunt leren.


En verder:

  • Naast een marktconform salaris, nog veel meer..
  • Doen wij het goed, dan profiteer jij ook door onze winstdeling
  • Laptop & telefoon
  • Collectieve kortingen op verzekeringen en bij coole webshops
  • Heerlijke snacks en verse lunches, gemaakt voor onze chefs
  • In Amsterdam kun je gebruikmaken van een inhouse fitness
  • Coole events en Friday drinks
  • Een goede verzekering... mocht er iets gebeuren, wel zo belangrijk!
  • Vrije tijd! 25 vakantiedagen. Meer nodig? Dan kun je bijkopen.
  • Wij werken nu veel thuis, dus hebben wij een mooie thuiswerkplekregeling
  • Flexibiliteit in de keuze van kantoor. 
  • Reiskostenvergoeding
  • En voor later… een kosteloze pensioenregeling


Over Broad Horizon
Broad Horizon is strategisch partner voor organisaties die met inzet van geavanceerde technologie marktleider willen zijn in hun branche. Samen met 1100 andere specialisten zet Broad Horizon zich dagelijks in om de wereld slimmer, wendbaarder en digitaler te maken. In totaal bedient Broad Horizon ruim 1500+ klanten, variërend van mkb tot grote corporates binnen sectoren retail, educatie, finance, trade, medical, publishing en construction. Meer informatie: https://www.broadhorizon.nl.

of