Competence Center Lead afdeling Dynamics Customer Engagement

Functieomschrijving

Als Competence Center Lead begeleid en coördineer je alle werkzaamheden binnen het team Customer Engagement. Je bent operationeel en commercieel verantwoordelijk voor jouw team, bestaande uit consultants, projectmanagers, pre-sales consultants en ontwikkelaars.

Je werkt nauw samen met de andere competence center leads die verantwoordelijk zijn voor de andere business applications binnen het Microsoft Dynamics 365-platform, zoals Dynamics Business Central, Finance & Operations, Azure en Powerapps.


Je functie bestaat uit een aantal deelgebieden, zoals:

Peoplemanagement
Je geeft leiding aan een team van ongeveer 15 professionals. Je coacht jouw teamleden op inhoud en persoonlijk vlak. Dit doe je op een consequente wijze. Je verzorgt ontwikkel- en doelgesprekken met je teamleden en maakt ontwikkelplannen met hen. Ook ben je verantwoordelijk voor het uitbreiden van het team en aannemen van nieuwe teamleden.

Efficiënte bedrijfsvoering
Je zorgt ervoor dat de teamleden het werk goed en efficiënt kunnen doen. Je houdt je bezig met het verbeteren van onze dienstverlening bij klanten en het inregelen en straktrekken van processen. Het is jouw verantwoordelijkheid dat je teamleden voldoende facturabele uren maken.

Bedrijfssturing
Je neemt deel aan het operationeel managementteam van Broad Horizon waarin je samenwerkt aan de toekomst van het bedrijf. Je kunt strategisch denken afwisselen met hands-on operationeel management. Je bent proactief en komt met voorstellen ter bespreking in het managementteam.

Verantwoordelijkheden en resultaten
Binnen de functie krijg je de vrijheid om deze zelfstandig vorm te geven. Periodiek worden een aantal prestatie-indicatoren afgesproken die we periodiek evalueren. Deze indicatoren zijn: klanttevredenheid, het ontwikkelen van medewerkers, het realiseren van groei en het realiseren van winstgevende omzet.

Vereisten

Wat breng je mee?

  • Een succesvol afgeronde HBO- of WO-opleiding; 
  • Ruime ervaring met leidinggeven (>5 jaar); 
  • Bij voorkeur kennis van het Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement en het Microsoft platform. 

Je beschikt verder over:

  • Sterke projectmanagement en organisatorische vaardigheden (bij voorkeur met SCRUM, Agile en/of PRINCE2 certificering);
  • Gevoel voor commercie. Verder ben je sensitief en heb je uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden;
  • Je bent daadkrachtig, hebt overtuigingskracht en natuurlijk ben je analytisch sterk en werk je gestructureerd.

Wat bieden we:

  • Marktconform salaris;
  • Gezellige en informele cultuur;
  • Pensioen én goede verzekeringen;
  • Uitgebreide opleidingsmogelijkheden;
  • Laptop van de zaak;
  • Auto van de zaak of een mobiliteitsregeling.