Administratief medewerker (locatie Bunnik en/of Amsterdam)

Functieomschrijving

Ben jij heel handig met cijfers en administratieve puzzels, dan zoeken wij jou!

Broad Horizon groeit hard, zo ook onze finance afdeling. Momenteel zijn we druk bezig om nieuwe collega’s aan het team toe te voegen en voor ons in opbouw zijnde Shared Service Center zijn wij op zoek naar een finance medewerker.

Wat ga je doen?
In deze functie ga je de verschillende labels die onder Broad Horizon vallen ondersteunen op finance vlak. Het is een hele leuke en dynamische rol waarin je zorgt voor een kloppend grootboek en diverse financiële rapportages zoals balans-, W&V- en cashflowoverzichten. Je zorgt er uiteraard voor dat deze juist, volledig en tijdig worden aangeleverd.

Verder ben je (mede) verantwoordelijk voor:

  • diverse financiële processen, zoals facturatie, debiteurenadministratie, aanmanen, Inter Company afstemming, projectadministratie, crediteurenadministratie, belastingaangiftes etc.
  • het gehele maandproces, de maandafsluiting en het balansdossier, inclusief memoriaalboekingen
  • het verzamelen, verwerken, controleren, analyseren en rapporteren van financiële gegevens
  • het ondersteunen bij projecten, zoals bijvoorbeeld een ERP-implementatie
  • En lever je een bijdrage aan de verdere professionalisering van Finance. 

Functievereisten

  • Afgeronde financiële of bedrijfseconomische opleiding op minimaal MEAO niveau
  • Rond de 5 jaar ervaring met accounting en/of Financial Control
  • Heb je net je HEAO opleiding afgerond? Dan ben je ook van harte welkom om te reageren! 
  • Werkt accuraat en is gericht op samenwerken en op kwaliteit
  • Kan de hoofdlijnen bewaken maar kan ook prima met de details uit de voeten
  • Flexibel en proactief
  • Wens om mee te werken in een ambitieuze en dynamische organisatie waarbij er tal van carrière mogelijkheden zijn
  • Zelfstandige doener
  • Ervaring met Dynamics 365 F&O is een pré
  • Ervaring met een ERP implementatie is een pré


Wat bieden wij jou?

Werken in een enthousiaste, groeiende en ambitieuze organisatie. Een open, directe en informele cultuur. Je wordt onderdeel van het finance team, een team dat deels nog in opbouw is en hard zal groeien de komende maanden. Er werken diverse specialisten in het team, waar je van kunt leren.


En verder:

  • Naast een marktconform salaris, nog veel meer..
  • Doen wij het goed, dan profiteer jij ook door onze winstdeling
  • Laptop 
  • Collectieve kortingen op verzekeringen en bij coole webshops
  • Heerlijke snacks en lunches, gemaakt voor onze chefs 
  • In Amsterdam kun je gebruikmaken van een inhouse fitness 
  • Coole events en Friday drinks 
  • Een goede verzekering... mocht er iets gebeuren, wel zo belangrijk!
  • Vrije tijd! 25 vakantiedagen. Meer nodig? Dan kun je bijkopen.
  • Wij werken nu veel thuis, dus hebben wij een mooie thuiswerkplekregeling
  • Mogen we weer naar kantoor, kun je zelf bepalen op welk kantoor je gaat zitten
  • Reiskostenvergoeding 
  • En voor later… een kosteloze pensioenregeling


Over Broad Horizon
Broad Horizon is strategisch partner voor organisaties die met inzet van geavanceerde technologie marktleider willen zijn in hun branche. Samen met 700 andere specialisten zet Broad Horizon zich dagelijks in om de wereld slimmer, wendbaarder en digitaler te maken. In totaal bedient Broad Horizon ruim 1500+ klanten, variërend van mkb tot grote corporates binnen sectoren retail, educatie, finance, trade, medical, publishing en construction. Meer informatie: https://www.broadhorizon.nl.